Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 9 april 2010

Ja minsann.. fredagen kom denna vecka oxå!
Och lika välkommen är den varje gång...

Vi har nyss ätit Currykyckling med banan och pasta:)
Vad vore livet utan mat..?
Vad stod på erat fredagsbord??
Och vad dukar ni fram ikväll???
Vi ska kolla på Så Ska Det Låta.... och jag ska sjunga mej hes:)

Linus har valt ut en insulinpump idag.
I slutet på denna månad så sätts den igång för honom...Han hade helst velat få den på plats redan förra veckan om det varit möjligt;)
Det är en del att sätta sej in i..
Men jag känner att jag har mycket stöd hos "GoldenSusanne".. tack för det kompis!!!!! ;)

Tomas lackade trappan igår... och det blev en enorm skillnad!
Från att ha varit klädd med mörkgrön nålfiltsmatta (sen -65) till att numera vara ljus furu... det luktar fräscht och gott.
Mattan ... den luktade INTE gott, kan jag säga!!
Lukten slog emot när man öppnade ytterdörren...:(

Jag känner för att skaffa husvagn!!!!
Så nu väntar jag på högvinsten på Lotto....
Har ni husvagn??

Hoppas ni alla får en lugn och skön kväll!!
Kramen till er alla..

3 kommentarer:

  1. Goa du!!!!!
    "Du vet var min postlåda bor" om du vill veta något! Jag kan inte allt men mycket har vi varit med om genom dessa år <3
    (hjärtan går inte att göra på bloggen;( )

    Kram
    GoldenSusanne :)

    SvaraRadera
  2. Så ska de låta...ja de programmet älskar jag o försöker se det varje vecka. På vårt bord igår...blev sent o bara kyckling. Men vi njöt av den. Husvagn? Vi har en den används som gäststuga mestadels o har inte lämnat gården på 2 år. Jag är verkligen ingen husvagnsmänniska.
    Men de är bra när man ska fara runt o omkring så man alltid har hus med sig.
    Din Ebba är så söt o påminner i blicken om min.
    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  3. Hejsan MIN BÄSTATSE MILLAN !!!
    Åhhh vad jag JOBBAR på att hitta en husvagn för att kunna komma till er ;)
    Var och kollade på en men den var sur i taket :(
    Men jag letar vidre läääängtar så efter er !!!
    Jag letar efter en LITEN vagn :) sådan liten som en 420 ...Älskar desa fina små utan toa ...
    Håll nu tummarna att jag hittar en innan sommaren.
    Ha nu en underbar Lördag min vän .
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade