Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 19 januari 2010

Wilma har fått hosta..... :(
Jag avskyr när det blir nåt "fel" på mina djur, jag blir ju sååå orolig då!!!!
Men.. jag har en uppfödare som ALLTID ger tips och råd, men framför allt så lugnar hon mej så att jag inte längre tror att mina hundar är döende!!! Tack L-L!!!
Jag tog tempen på min gamle tös ikväll.... 38.1!
Ska kolla i morgonbitti oxå... ev så blir det veterinären.
Det behöver jag ju verkligen NU när det bär av till Stockholm på fredag?!
Pengarna (som inte finns) rullar stabilt även UTAN veterinärarvoden!!

Vi har hittat en sån rolig present till sonen... men jag kan inte berätta om den här eftersom han hälsar på ibland :)
Men, på söndag ska jag tala om paketets innehåll och Daniels reaktion*fniss*
Jisses.. Daniel flyttade i juni och än har vi inte sett hans boende... det ska bli så spännande!!!
Lägenheten ligger vid Globen.
På lördag ska vi träffas hos Nettan (vi bor hos henne), Daniel kommer dit när han vaknat, sen blir det uppvaktning på hög nivå.
På eftermiddagen går han till sitt jobb på Wallmans... och senare på kvällen så åker vi oxå dit för att sponsra baren ;)
Han har fått lov att sluta tidigare den kvällen... så vi lär nog hitta på nåt innan det är dags att gå hem och natta kudden!!!
Daniel ska oxå sova hemma hos Nettan (min barndomskompis).

På söndag kommer våra goa Norrköpingar , Jenny och Robban, till Stockholm... vi ska träffas på stan och ta en fika.... vi åker hem till Älandsbro vid 14 tiden!!
Det kommer att bli en göööörrolig helg:):)

Jag ska försöka hitta nåt kul att göra med bloggen (nya färger, mallar mm mm ) så OM jag inte kommer tillbaka inom en snar framtid så har jag nog lyckats radera hela SK*T*N....
Hörs då..

3 kommentarer:

  1. År det Wilma som har makten :))?
    Hörs snart igen väntar med spänning ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Näe...det är supertråkigt att en vovve drabbats av hosta. Har tydligt passerat massa kennelhosta tvärsöver landet denna vinter.
    Har du vaccinerat mot kennelhosta så (om det är en snarlik variant) blir de ju inte så sjuka som de kan bli annars.
    Jag tar rubbet på mina lurvar för säkerhets skull:)

    Här snöar det igen...igår...i förrgår...vill faktiskt att det töar och blir vår :-)

    kraaaam Jeanette

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul med Stockholmsresan!!!
    Hoppas bara att Wilma kryar på sig.. :-(
    Fin bild i bloggen!
    Ha det så jättebra!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade