Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 10 januari 2010

Ångestladdade drömmar...

Tomas väckte mej med nybryggt kaffe och macka ;)
Linus åkte iväg till slalombacken så fort han vaknat...
Jag och Tomas tog med oss hundarna på en skogspromenad i solskenet!!!
Det var förmiddagen det....

Under eftermiddagen så har jag rensat i gamla papper och sorterat in i pärmar, OJ va' duktig jag är :)
Jag är inne i nån typ av Rensningsperiod.... hjälp vilken ordning vi får här hemma helt plötsligt!!

Jag har så hemska drömmar numera....
Inatt drömde jag att Daniel dog!!!
Han hade en stor klump i hjärnan och i ena fotleden.
Jag såg honom ligga helt stilla och lugnt, på en röntgenbild, död... (usch ,jag gråter bara jag tänker på drömmen)
Jag skrek : Jag saknar honom ..... så högt lät det i drömmen så jag vaknade av det!!

Natten till igår drömde jag att jag skulle dö.... hade cancer i brösten och i tunntarmen!
Jag kände ångesten över att inte få se barnen växa upp!!
Tomas drömde i samma veva att jag skulle dö..... Han ville inte att vi skulle skjuta upp saker till sommaren, för då skulle jag inte vara här längre!!
Vad är det med oss egentligen?!

Nu blir det till att rensa skåpen för att få ihop en middag;)
Vill nämligen inte handla förrän imorgon...

Ha de bäst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade