Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Wilma har slutat att hosta, hon ser inte så olycklig ut heller som hon gjorde igår!!!
Den tjejen kan konsten att vara "sjuk" ;)
Idag är allt som vanligt..... ?!

Jag fick nyss ett SMS av Linus.. hans hälar har varit onda till och från ända sen han spelade fotboll i 7-9 års ålder.
När han slutade spela så blev smärtan mycket bättre.
Men NU... är det värre än någonsin och jag fick lov att ringa doktorn idag.
Linus var förtvivlad i sitt SMS.. han vill ju vara med på idrotten, så han hade bytt om och börjat vara med men fick lov att avbryta efter en liten stund .. och nu har han så ont så han knappt kan stå på sina hälar!!!
Vi har testat inlägg i skorna, han stretchar sina vadmuskler (de sägs att de är för korta om man får hälsporre)?!
Och det känns som om vi har försökt med ALLT.. men inget hjälper, så nu blir det ett läkarbesök den 4 /2.

Imorse vaknade jag av att det stack i på min överläpp... och tro't eller ej, men precis lagom till stockholm/wallmans så går jag och drar på mej världens herpesläpp!!!!!
Jag får ju detta så fort jag blir förkyld.. men nu är det säkert över året sen sist, men NU ska jag minsann lysa upp hela storstan med min snygga blåsa!!! :(
Fåfängt...eller hur?!
Precis som om nån skulle bry sej om jag ser ut som ett äckel eller inte;)!!??
Haha....



Jag har inte hittat några nya mallar till min blogg.. men nu när hundarna är motionerade och kaffet är klart så är det väl dags att ta itu med "renoveringen".
Snälla ni.. bli inte förvånad om sidan ser likadan ut i morgon!!
Ni vet att jag inte är nåt datafreak;)

Ha en bra vinterdag....

4 kommentarer:

  1. Hallåååå du är väl äldre än mig ;)
    Men gud vad skoj ,jag är så lätt road :))
    Bamse kram Jenny Funkade inte 3 colums mallen ???

    SvaraRadera
  2. Alltså att åka tunnelbana menar jag med vad skoj..Jag tappar meningar ! ?
    Tant nu :(

    SvaraRadera
  3. Va bra att Wilma är OK. Trodde väl kanske inte att det var nån dödlig sjukdom...men 38.1 är inte att leka med..ha ha ha.

    Funderar på att skicka Amos i ett paket upp till dej, kanske funkar med företagspaket ..? Han är helgalen för att Irma är i höglöp. Han släpade mej runt i skogen i morse, han som aldrig drar i vanliga fall, han lekte med döden !!

    Om vi inte hörs nåt innan, så får ni ha en jättetrevlig helg och hälsa födelsedagsbarnet !!

    SvaraRadera
  4. Åh, stackaren Linus! Hoppas de hittar nåt sätt att hjälpa honom!
    Det där med herpesblåsor känner jag igen! Är precis likadan! Ibland räcker det att jag tänker "nu var det längesen" så pluppar de upp!:-(
    Ha det gött i Stockholm, hälsa Daniel!
    Kramis

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade