Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 25 januari 2010

Vilken kanonhelg...

I fredags så skjutsade vi hundarna till farmor och farfar... tidigt tidigt, för att kunna komma iväg så snabbt som möjligt.
Barnen blev hämtade på skolan av dem på eftermiddagen.
Vi stannade, vår vana trogen, på Tönnebro och åt lite lunch innan vi fortsatte till Stockholm.

Vi mötte Daniel i Nettans lägenhet, bytte skor och jacka och sen åkte vi tunnelbana till Wallmman för att kolla in sonens arbete;)
Där var en massa trevliga människor som vi fick träffa... en kopp kaffe fick vi oxå!!
Sen lämnade vi Daniel där och fortsatte till Hötorget för att handla.
Tomas hittade en klocka och jag hittade Turkish Delight (godis!!!) *S*
Senare gick vi hem och åt middag med Nettan... kollade Lets Dance och sen dök vi i säng.

Lördagmorgon åkte vi till 2 kompisar till Daniel... de bor på Drottninggatan.
Där , på Indiska köpte jag en virkad halsduk som jag är sååå nöjd med , varm och go!!!
Vi fick kaffe av dem...
Sen hem till Nettan och fira vår 20 åring med smörgåstårta och biskvier;)
Vi hade tillsammans med Nettan köpt en Upplevelse.... den heter Middag och Mord.
Det går ut på att Daniel , tillsammans med några andra okända människor ska äta middag och samtidigt spela en roll (han får en roll tilldelad till sej ) i ett för honom okänt hus.
I detta hus ska ett mord ha ägt rum och nu är det upp till deltagarna att lisat ut vem som är mördaren .
Det kommer att ta ca 4 timmar.... då får Grabben spela sin livs första roll ;)
Och sen kanske det bara fortsätter och forsätter...

På lördags eftermiddagen gick han sen till sitt jobb... vi andra käkade middag och drack lite vin och slöade i soffan.
Vid halv 7 åkte vi tunnelbana till Wallmans...
Där fick vi se Daniel "In action"... han är jätteduktig på att servera och ...så snabb sen!!!!!
Han har enorm utstrålning och vi blev stoltare och stoltare vart efter kvällen gick:):)
Vi 12 tiden så klev han för första gången upp på Wallmans stora scen och körde ett bakgrundsdans nummer...utan repetition!!!
En superduktig sångerska vid namn Erica sjöng en Lady Gaga låt och Daniel + en annan kille dansade bakom henne... WOW, va häftigt det var!!!!!
Den andra killen som dansade är proffsdansare, men Daniel gjorde det jättebra!!
Under själva numret så missade jag hur duktig Erica var på att sjunga.. jag var såååå fokuserad på Daniel så jag varken såg eller hörde nåt annat!!!!
Hur stolt kan/får man bli?????

När Daniel slutat sitt pass så drog vi vidare till GoldenHits... hans jobbarkompisar(artisterna) följde med oss dit.. vi dansade till kl 03.00 !!!
Taxi hem och sen i sääääng!!!
Vaknade halv 10... åt frukost och kl 11 kom Jenny och Robban!!
Vi åkte T-bana till stan och drack en kopp kaffe.
Kollade läget på NK mm och sen åt vi lunch på Kungshallen.
Sen gick vi hem och vinkade av dessa underbara varelser ;)
Packade bilen och åkte den 4½ timme långa vägen hem....
Hämtade grabbar och hundar i Ramvik och hem i säng.

Idag har jag varit på sjukan på efterkontroll ... allt är ok!!
Det var så jäkla jobbigt att gå in på sjukhuset där man umgicks med mamma de 6 sista veckorna i hennes liv.
Jag kämpade som en dåre för att inte bryta ihop inne hos läkaren ....när besöket var slut och jag var på väg till bilen så började tårarna att spruta och mina ben började skaka!!!???
Jag stannade till på Birsta City (galleria) och skingrade mina tankar innan jag körde vidare de 5 milen som var kvar.
Fy faaan va jag har mått dåligt idag!!!!
Jag saknar min mamma så jag tror jag blir galen!!!!!!
Hur länge ska jag må så här?

Nu mina kära ,ska jag natta kudden.
Efter en MODO match med vinst så kommer jag att sova sött.

4 kommentarer:

  1. Det förstår du väl vart den gossen har fått talangen för dans ifrån...MORSARVET !!!
    Kan tro att du var stolt !
    Låter som en härlig helg i storstaden.

    Ringer sen..

    SvaraRadera
  2. Åhh, jag får gåshud när jag läser vad du berättar! Jösses så stolt du ska vara över honom! Visst har han utstrålning pöjken - det märktes redan första gången vi var hos er och hälsade på!!!
    Gött att ni haft det så mysigt!
    Tack för ditt grattis!
    Sköt om er!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Ville säga Kram på er .
    Du ska se att det ordnar sig med känslorna .
    Tyvärr kommer nog saknaden att bestå ,men du ser saken med lite perspektiv senare.(Talar av erfarenhet)
    Kram Kram Hörs snart igen.
    Hoppas Thomas gillade filmerna;)

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är stolt!!!
    Håller med M-L.
    Ni verkade ha en kanonhelg! Dans till morgontimmarna.....

    Ha det bra
    Stor varm kram skickar jag till dig

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade