Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 13 januari 2010

God förmiddag på er alla...
Här gör solen allt för att få mej på bra humör;)
Kallt har vi.. men så länge solen skiner så gör det inget!!

Kl 8 i morse var jag till stan och klippte mej... hua, jag blir ALDRIG nöjd efter ett sånt besök!
Jag tycker mest att jag ser ut som en kärring... min frissa gör alltid på samma sätt och jag blir aldrig nöjd..... kan nån ge mej en bra förklaring till varför jag inte byter frisersalong?!?!
Kanske blir det bättre när jag själv får fixa till barret....

Jag gör allt nu för att stärka mitt nedbrutna bäcken... jag cyklar 2 ggr / dag + promenerar ca 4 km varje da'.
Det känns såå bra.. och jag tror att jag är på rätt väg, äntligen.
De som har dömt ut mej till sjukpensionär ska minsann få se på andra bullar ;)

Ikväll åker adventstakarna in i förrådet igen.. och granen.
Alla röda dukar och tomtar har redan stoppats undan.
Nu blir det till att ta fram de ljusa gardinerna och plocka undan onödigt tjafs och hälsa våren välkommen in i huset.... med så få grejer som möjligt!
Tänk... förr om åren , då bytte jag gardiner flera gången om året.... till påsk, midsommar,höst, jul , efter jul, vårgardiner !!
Herregu.. hade jag inget annat att göra????

Numera går det lugnt till.. de som jag sätter upp nu blir kvar tills det är dags att murra till fönstren inför hösten!!!
Kanske blir det nån enstaka gul duk på borden till Påsk....
Och lite fjädrar!

Pannkaka står på menyn idag....
För egen del så blir det nog omelett.
Jag får så fasligt ont i magen av mjölet.... och OM jag kan ..så bör jag stå över den typen av mat!

Kaffet är slut i muggen och nu är det dags att ta tag i cykelstyret och trampa på

Ha en underbar dag...

3 kommentarer:

  1. Oj, vad duktig du är Camilla! Så hurtig borde jag också bli... ;-) Du ska se att det ger superresultat!
    Det där med gardiner känner jag igen! Som du säger hur hann man med allt?! Då hade man dessutom småbarn....
    Vilken underbar bild på bäcken! Längtar till norrland!!!
    Ha det gött och hälsa familjen!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Det är ingen bäck .... det är ju ett vattenfall!!! ;)

    Och jag längtar till Värmland... där alla ni finns!! *KRAM*

    SvaraRadera
  3. Ja, träna på ordentligt nu så att du orkar trampa ända hit i sommar !!
    Fin bild på floden....

    Ha de gött !!!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade