Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 25 september 2009

Hej hopp i stugorna

God eftermiddag..
Nu är jag hemma, landade i min egen säng igår eftermiddag!!!
Allt har gått bra.... värker litegrann , men konstigt skulle det ju vara om jag INTE hade ont!
De har ju trots allt rotat runt och slitit ut både livmoder och äggstockar.
Mitt blodtryck låg på 98/53????? Jisses , håller man på att dö då?!
Pulsen var på 60... men det är väl pga mitt toppidrottsmanna leverne;)
Mitt blodsocker har varit åt helvete medans jag var på sjukhuset...nu börjar det lugna ner sej, men hjälp vad högt socker tröttar ut kroppen!!!!!
En natt var det så högt så att apparaten inte kunde läsa av resultatet!
Men det beror ju på att kroppen blir stressad av ingreppen....
Med högt blodsocker så läker jag sämre, och det vill jag INTE!!!

Jag är ledsen Jeanette... men idag antar jag inga utmaningar :(
Orkar inte sitta så länge...kommer nog ett bättre läge nån annan dag!

Nu behöver jag lägga mej igen....

2 kommentarer:

  1. Åhhh VÄLKOMMEN HEM MILLAN!!!
    Ringer dig NUUUUUU:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du är hemma igen - i din egen säng!!!
    Överkastet kanske visar sig vara ännu värre än det gamla, vill inte lägga på det förrän jag gjort om i rummet! :-) Blivit inspirerad av dig Camilla! Det VERKAR vara av ett mer lättskött material... Det kommer från Ellos och heter faktiskt Robin...kan väl inte annat än bli bra då! ;-)
    Krya på dig nu!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade