Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 16 september 2009

Läkarbesök

Idag har jag träffat läkare och narkosdoktor inför min operation nästa tisdag!
Allt känns ok förutom att de promt ska ge mej smärtstillande i ryggmärgen!!!! :(
Vill inte att de petar på min ryggrad.... *usch*
Bara tanken gör mej kräksfärdig....

Tomas hade tänkt vara hos mej efter operationen... nu visar det sej att det är besöksförbud i ALLA former pga "svinis"... han fick inte ens sitta i väntrummet med mej idag utan han blev förpassad till korridoren!
Tråkigt att inte ha sällskap när jag vaknar!!
Jaja... inte mycket att göra åt!!

Förmodligen blir det tvungen att göra ett nytt snitt.... jag har ju redan ett ärr från ett "utomkvedshavandeskap" (1991) , det var tänkt att de skulle öppna där igen.
Men det verkar som om de måste förflytta snittet ,antingen strax nedanför blindtarmsärret eller så gör de ett vertikalt snitt under naveln.
Spelar inte mej nån större roll.... modelltiden är väl över nu ?!?! ;)


Idag fick vi höst... brr, va kallt och grått det blev helt plötsligt!!!
Igår var det sommar med 20 grader i skuggan..
Men ganska mysigt med alla tända ljus:)


Jag öppnade nyss ett bifogat mail av Anne i Karlskoga..... shit, jag fick nästan hjärtat i halsgropen!!
Jävlars va' rädd jag blev..... ett spöke hoppade fram helt utan förvarning, jag hade som vanligt ljudet på högtryck , han skrek....och nu tror jag att öronen sprack *S*


Wilma har varit sååå dålig i magen idag.... hon vräker ur sej nåt som liknar potatismos i konsistenten:(
Kan det vara fiskbullarna som jag blandade i hennes mat igår?Jag brukar ju inte ge dem annat än bara fodret...men nu spetsade jag till det igår, och vips så blir hon dålig!!
Jag har t o m fått tvättat hennes byxor o bak.... hon har ALDRIG behövt min tvätthjälp förut!!
Hon blev nog lite generad ...


Imorgon blir jag 39!!!!!
Kalaset firas på söndagen..... alla människor jobbar ju, så allt blir enklare om de kommer till helgen och käkar tårta;)
Känns konstigt att inte Daniel är hemma på min födelsedag!!!!
Nya tider....



Nu ska jag inta soffläge...:)

4 kommentarer:

  1. HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG !!!

    Tänk nästa år va vi ska fira....

    GRATTIS GRATTIS !!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS VÄNNEN!
    Håller med föregående talare !
    Ser fram mot nästa ÅR !!!
    Då kommer vi :)
    Våld gästar erat lilla hus :))
    Bamse kram Vännen .

    SvaraRadera
  3. SUPERGRATTIS på stora dagen!!! Hoppas den har varit bra!
    Ps. Mikael hälsar också och grattar sin firarkompis!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!
    Ha det gott!!
    Kicki

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade