Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 18 september 2009

Lovely Friday..

Härliga Fredag......:)
Igår, på min födelsedag , blev jag uppvaktad på sängen med kaffe och mackor på en fin bricka med ljus och allt;)
Blev bortskämd heeela dan..... Daniel ringde och sjöng för mej tillsammans med kompisar från Wallmans, det var jäkligt roligt;), han hade skickat med en pocketbok åt mej , som mamma hade med sej igårkväll!!! (hon kom ju hem från Stockholmsturen sent igår)
Tomas och pojkarna gjorde middag till mej (hade önskat mej Pannaka ;);) )
Med sylt och grädde....
På kvällen bjöd de mej på kaffe och tårta och paket!!!!!
2 st böcker och 2 st mintchokladkakor .....WOW!!;)

På söndag kommer släkten....

Ikväll ska vi bort på middag.... till Kitta (Krister) och Monica, vi bor grannar och har umgåtts sen urminnes tider....
Vi träffas ofta och skrapar trisslotter och käkar middag !
Men först på listan står Veckohandling :(
Och ev. fönsterputsning.:(
Vi ska på banken och fixa kontokort till Linus.
Och SEN kommer min barndomskompis Kicki !!!! :):)
Hon dyker alltid upp när jag fyller år .... Vi kan surra i timmar!!!!


Wilma mår inte bra i magen.... nu har jag slutat att ge dem "blodpulvret" som de fått i sin mat de senaste 2 veckorna (det är för bättre päls och hud).
Jag köpte detta på Djurapoteket.... men jag vet inte, kanske är det bara bluff och båg?!
Igår natt väckte Ebba sin husse och påpekade att nåt var fel... han klev upp och fann Wilma sittandes vid ytterdörren.... nödig till tusen, hann knappt ut innan det sprutade ur henne!
Inatt gjorde hon inne!!!!!!
Då förstår man hur dåligt hon mår...... :(
Hon som inte gjort det sen hon var 13 veckor!!!
Wilma äter , dricker och är annars helt som vanligt, så jag tror nog att hon bara ätit nåt olämpligt!?
Vi får se...


Ha nu en GOD fredag...
Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade