Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 13 september 2009

Söndagkväll...

Vi har tagit det väääldigt lugnt i helgen!
Tomas knä känns helt ok... kanske lite mycket vätska som kluckar under knäskålen (vet inte om det ska vara så?!)
Jag har fått ny tid till min operation... redan den 22 /9 ska jag äntligen få komma iväg , lite pirrigt börjar det kännas!
En del säger " Det är en lätt och smidig op. du är snabbt på benen" medans en del säger raka motsatsen... " Det är hyffsat stor operation, men du får ordentligt med smärtstillande efteråt , om några månader är du på benen igen" !!!

Jaja.. skit i vilket... det måste göras och det får göra hur ont det vill , om jag bara får slippa den dagliga smärtan efteråt!!!!
Härligt att få börja leva igen... få göra allt jag vill , när jag vill och hur jag vill!!!
Har varit begränsad i 9 år nu!!!!

Imorgon åker Daniel igen... då tar han mormor med sej till Stockholm!!! :)
Hon ska bo hos honom tills på torsdag.... han vill att hon ska få uppleva nåt kul nu efter allt trassel som varit med henne!
De ska "göra stan" och han har bjudit henne på både Golden Hits och Wallmans salonger;)
Slottet ska besökas och Hötorget likaså... min mamma har inte gjort nån resa på 30 år!!!
Det ska bli gott för henne att få byta miljö....

Jag har precis vräkt i mej 5 st C-vitamin brustabletter (måste chocka kroppen så att jag inte drar på mej Linu's och Toma's förkylning)!!
Nåde mej om jag blir sjuk INNAN operationen!!!


Följer ni med Idol???
Jisses vad jag tycker att det är kul att få höra alla talanger ( men inte att se de som helt saknar självinsikt!!!)


Nu har mina renoveringslustar vaknat till liv..... har ju fått en gammal kökssoffa av min pappa, skulle vilja måla den vit och klä om den i nåt fräscht tyg.
Kanske får den plats i köket.... eller kanske i hallen!!!
Ni som varit till mej vet ju att vi bor i ett pyttepytte litet hus...med pyttepytte lite utrymmen:)
Men vi får se.....
Har beställt en renoveringsbok av Linus (han säljer jultidningar) , då får jag nog lite att fundera på !!! :)


Hoppas att ni alla får en trevlig söndag kväll... och glöm inte tv4 filmen "Kommisarien och havet"
Kram på er

3 kommentarer:

  1. Ja!!! Jag följer idol så gott det går!!! Gillar det programmet;)

    Din op kommer gå fin fint ska du se! Uppe på nolltid, bara för att du ser fram emot det och vet att allt blir bättre efteråt:D

    Kram JeaP

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen... vad kul för din mamma!
    När du vaknar från OP är det endast så att du bara kan bli bättre o bättre:)
    Kram min bästis:)
    Hälsa mannen i huset ;)

    SvaraRadera
  3. Va go han är Daniel! Det blir ju säkert jättekul för mormor!
    Måste få kommentera sovrummet också - skitsnyggt!!!! Nu blir jag sugen på att tapetsera om!
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade