Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 27 september 2009

Blää..

Känner mej inte så pigg som jag önskat.... har mer ont nu än tidigare.
Förmodligen för att jag har överansträngt mej i massor!!
Sover mycket och lever på värktabletter... det är inte bara magen som gör ont, mina leder och rygg protesterar å det vildaste + fibron!!!
Men men..det blir nog bättre vad det lider:)

Inget av intresse händer här hemma nu... så jag hör av mej när jag är på G igen!!!
Kram på er alla....

1 kommentar:

  1. Jahhaa det är en pärs gumman .Nu ska du se att kroppen ställer insig på hormoner också .
    Ringer dig i morgon .
    Base och Styrke kramar Jenny.
    Ps ingen bil idag :(

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade