Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 11 december 2009

Jag önskar att jag hade nån fin julbakgrund att pynta med här.... men det har jag inte!
Det får gå ändå... kan ju säga som så ..att denna sida har lika mycket julkänsla som vi har julväder!!
Faan..det blir aldrig vitt på backen...

Tomas slutade före lunch idag,har massor av tid att ta ut innan årsskiftet.
Det var härligt att få sällskap..
Båda två börjar bli dåliga,vi har frossa o huvudvärk och jätteont i kroppen.
Det är bara att bita ihop för vi MÅSTE tömma mammas lägenhet imorgon.
Kl 12 ska vi samlas och köra igång!

Nu är det snart att dags att få reda på vem som vinner Idol.... jag har alltid röstat på Erik,ända sen jag hörde honom första gången på audition.
Jag älskar hans röst.... och håller mina tummar på att han vinner!!

Vi har ingen hysteri till jul.... det är alltid bara barnen som får julklappar (Tomas och jag brukar ge varann nåt litet på morgonen) och i år önskar de sej BARA pengar!!!
Tråkiga paket men samtidigt så får de ihop pengar till att köpa det som de vill....
Det blir en enormt konstig jul i år.... Mamma har i alla år varit hos oss.
Hon och jag brukar hjälpas åt med stöket i köket ... iår blir det tomt och det kommer att kännas fruktansvärt hemskt!!!
Jag tänker ibland att detta är en mardröm och att jag snart ska vakna!!
Jag tänker på henne HELA tiden.. både när jag sover och när jag är vaken!
" detta skulle mamma se.... nu måste jag ringa mamma.... åh, nu ringer mamma.... detta skulle hon vilja vara med på... detta skulle hon inte vilja se...." mamma mamma , hela tiden.
JAG TROR JAG BLIR GALEN!!!!!!!
Jag känner mej trasig och skev..... har svårt att skratta och vara glad!!!
Försöker verkligen att skärpa mej.. men ibland rasar allt!!

På söndag är det dags för Wilma att få sitt julbad :)
Hon är så skitig...
Ebba är trimmad och klar!!
Katten ger jag f-n i.... ;)

Önskar er en fortsatt trevlig kväll och en riktigt GOD NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade