Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 17 december 2009

En dag i taget..

Här sitter mamma i tunnelbanan i Stockholm, hon är så söt här tycker jag!!!
Detta leende satt där för jämnan....;)
Detta är precis 8 veckor innan hon dog!
Ni får ursäkta om ni tycker att jag tjatar.. men att skriva om mamma är en del i läkningen för mej, jag blir mycket gladare efteråt!!!

Igår tömde vi lägenheten... så nu har jag massor av grejer här hemma att placera ut!!
Jag kastar hellre mina egna saker bara jag får ha en del av mamma nära mej...
Nu har vi grejer överallt!!!
Men jag vet att jag tids nog kommer att kunna slänga bort en del av sakerna, men just nu måste jag se och röra vid dem.
På lördag blir det urstädning!!
Jag har gråtit hela dan idag....

Daniel ringde nyss... han är på julklappsjakt ;)
Han funderade på tips till sina bröder...
Hans mamma vill oxå ha!!! :)
Jag älskar paket.... och överraskningar!!!

Vi har 14 grader kallt och i förrgår så fick vi 2 dm snö!!!!!!
Jippie... vilken häääärlig julstämning *S*
Hundarna fryser om sina tår så det blir korta promenader .
Jag byltar på mej mössa, täckbyxor, tjockjacka och STORA vantar:)

Tomas jobbar idag.. men jisses va' han har vart förkyld (ni vet hur det är när mannen är lite snuvig**L**)
Jag hostar och kraxar och är inte helt 100.... men det ger sej!

De sista tomtarna kom på plats idag... julgranen sätts upp söndag.
Nu är det mys...

Ha en bra eftermiddag...

1 kommentar:

  1. Vilken söt liten tant hon var din mor,ser likheter hos dig vännen :)
    Kan idag inte komma in på min blogg :(
    Får se om det funkar i morgon.
    Hoppas ni ej snöar bort :))
    Här har vi kanon mycket snö och minsta möjliga promenader ;)
    Hundarna (nja Plextor vägrar gå !)
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade