Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 18 december 2009

Brr

Brrr... - 22,8 grader!
Det blir varken bikini elelr långpromenader i dag;)
Men jag njuuuter....
Äntligen vinter!!

Följer ni med i "Klimatfarsen"??
Man blir ju rakt förbannad när man förstår att Obama INTE tänker vara med på att minska utsläpp ....?
Jag gillar den gubben annars, men hur tänker han nu???!!!
Vi får väl se hur detta löser sej..
Det verkar hursomhelst bli en stor besvikelse...

Jaha.. vad gör man ikväll då... nu när Idol är över?
Min favorit gick ju och vann hela rasket;)
Men nu kommer man ju att sakna fredagsspänningen!

Idag händer inte mycket.... Barnen lär ju komma hem igen om ett par timmar.
De går bara till kyrkan och sen tillbaka till skolan för att få sina betyg (Linus går ju bara i 7:an så han får inga betyg nu).
Sen får det bli många men korta promenader med hundarna.
Karameller ska kokas och jag tror minsann att jag tar mej tvärsför och rullar köttbullarna !!
Sen får vi se vad det blir....

Åh , min gullego Ebba kommer och lägger sin nos på mitt ben nu... hon vill gosa och kliver gääärna upp med tassarna på mina axlar och sen pussas hon för allt vad hon är värd.
Hon ser nyvaken ut....;)
Wilma ligger fortfarande kvar i min säng.... hon fryser sådant ;)

Nu är det dags för Alla älskar Raymond.....
Jag hoppas ni är snälla mot varann....Stor fredagskram

7 kommentarer:

  1. Isch så kallt då !
    Vi ska också göra julgodis i helgen såååå mysigt .
    Koka knäck bland annat och praliner :)
    Tror du jag rasar ner i vikt på den dieten ?:))
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Halloj,

    Hur har ni det, är ni insnöade ? Det är vi snart ! Nu räcker det med snö..Clabbe vände och gick hem efter 100m idag ( låg i hundhuset och sov när jag kom tillbaka..)Grynet pulsade väl med 500m sen fick hon nog, nu ligger hon i köket och flämtar.
    Nu längtar jag till Italien !!!

    Ha de gött, så hörs vi i luren..

    SvaraRadera
  3. Oj! Hua va kallt:D Tack och lov har vi lite mildare här nu:)
    Önskar er en härlig jul!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. God Jul vännen med hela din familj !
    ALLA hälsar från detta "dårhus"
    Kram Jenny med familj.

    SvaraRadera
  5. God Jul Camilla !! Hoppas tomten kommer med många klappar till dej..för du har väl varit snäll ??
    Hälsa familjen !

    ***God Jul***

    SvaraRadera
  6. Han kom till mej med, han med skägget...med sej hade han bla en bok om hur man hittar i Toscana !! Tony vet vad svärmor behöver..

    Vi hörs sen !!

    SvaraRadera
  7. Hejsan i stugan!
    Hoppas ni haft en härlig julhelg - en vit också (menar backen nu... :-) )
    Njuter i fulla drag av snölandskapet!
    Hoppas allt är bra och att ni får ett gott nytt år!!!
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade