Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 14 december 2009

Hej hopp...
Nu börjar det vita att singla ner ;)
Och minus står det på termometern..... JIPPIE!!!

Äntligen har jag kommit till skott och köpt Julstjärnor till köksfönstret, kanonfint.
Nu är det bara köttbullar, julgodis ,skinka och Janzons frestelsen kvar... tror jag :)
Glömde väl säkert nåt....

Tomas är hemma från jobbet idag.. jätteförkyld , med feber och huvudvärk!!
Jag mår bättre ..

Wilma blev inte badad igår, men idag har jag köpt nytt schampo till henne ,så ikväll blir det av.
Jag älskar nybadade , trimmade hundar ;)

Idag blev det en tur till soptippen, där kastade vi alla dessa säckar som vi fick ihop i rensningen igår.
Jisses vad man samlar på sej ..
Och jisses va skönt när det blir såååå fint!!

Daniel ringde nyss... han kommer hem nästa tisdag och kan vara hemma till dagen före nyårsafton(då ska han jobba), JAG LÄNGTAR EFTER HONOM ;)
Det blir alltid en massa skratt och tokigheter när han är här ;)

Nu ska jag vila ryggen....

3 kommentarer:

  1. Åhh vad skönt med Storensning !
    Nu kan du ju fylla på;)

    Härligt att Daniel kommer hem över julen ,de är saknade de småliven (säger små fast de är vuxna;)

    Maja och Plextor ligger KONSTANT framför braskaminn ???
    Vadå frusna hundar ???
    Fina pudlar tydligen :))
    Inte begriper jag mig på allt "kärringskvaller" ;)som T &R har.

    En annan tanke slog mig !
    Tänk vi bor kvar i våran lilla koja i våran lilla by och VANN tryggare barn som gärna provar sina vingar :))
    Tackar för pratstunden idag vi höres.
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med minusgrader och snö!!! Vi har också fått några ynka pynka centimeter, men hos er ser det mer ut! Ibland skulle jag vilja flytta uppöver...kanske mot Älandsbro-hållet...
    Mysigt att Daniel kommer hem till jul! Hoppas Tomas kryar på sig, känns som jag också har något i kroppen och näsan börjar rinna...
    Skickar en STOR KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det underbart med nybadade hundar? Luktar gott och är helt underbara att se på:-)

    jo...det går mot jul...önskar så att orken ska slå ner i mig, det är en bristvara...
    Underbar härlig snöbild du bytt till på bloggen:-)

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade