Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 16 september 2010

Tacka vet jag tecknat

Finns det nån mer än jag som ÄLSKAR Gubben Pettson & katten Findus ?;)
Jag är barnsligt förtjust i dem...
Findus påminner om vår yngsta , Linus ;) ;)
Aldrig stilla, aldrig tyst... och hela tiden händer saker , med glimten i ögat!!!
Jag har suttit i en och en halv timme nu .. med kaffekoppen i handen o morgonrocken på , o tittat på dubbelavsnitt att denna underbara katt !!!

I morgon blir jag vuxen.... !!
För det är väl det som händer vid 40 strecket?
Men jag vet inte..... med tanke på programval å mitt fnissiga humör, så vete tusan om jag NÅNSIN blir vuxen.....
Kanske är det bara en siffra ,som många insisterar på ?
Vi får se... i morgonbitti avslöjas sanningen;)

4 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha!!!
    Min man gillar varken kaviar eller lök något vidare men dessa mackor älskar han! Du måste prova!!! Det är jättegott!!
    Så jag förstår att någon fyller år i morgon... ;))
    Och du, tecknade barnprogram kan man se fast man passerat 40-strecket! :)
    Kram och hoppas att du rätar ut dej under dagen! ;)

    SvaraRadera
  2. Jo du Camilla, nu är det slut med Pettson & Findus och andra barnprogram...nu är det vuxen film som gäller..!! Vad det gäller fnissandet, så blir det mer och mer av den varan ju äldre man blir - det har du väl märkt ?!
    Ha de gött så hörs vi i luren !!

    SvaraRadera
  3. Man blir aldrig för gammal för barnprogram, fråga mig som kommit ca 11 år längre i livet än du. Oh GRATTIS GRATTIS i morgon då, ha en toppendag.

    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  4. Älskar dig din "Tant"
    Barnsliga är vi livet ut !!!
    Bamse Kram syns Lördag vännen :)

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade