Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 17 september 2010

Som jag tänker...

"Våra tankar är oerhört kraftfulla...:
I en medicinsk undersökning i England får en grupp cancerpatienter en helt vanlig saltlösning och blir samtidigt instruerade att det är cellgifter... 30 % tappar håret!!

En människa som är under hypnos får en pennspets tryckt mot sitt finger.. hon intalas att det är en glödhet nål.. hon känner smärta OCH det uppstår brännmärken!

Dvs:Våra tankar påverkar vår upplevelse och känsel.... å som jag tänker så blir det !!!"

Så idag har jag tänkt... bli rik, vacker å framgångsrik !!! ;)

Ha en bra dag...

Kramen

11 kommentarer:

  1. Vacker är du redan ,framgångs rik på många sätt .
    Rik är du också på Vänner ;)
    Bamse Kram på DIN DAG ...
    40 åriga tanten :)
    Hur känns det egentligen ?
    Jag som är ungdom vet ju ej riktigt ???
    Hiiihiihihihi

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen på din dag!! Hoppas du får en fin dag med nära och kära,

    Jag tror absolut man kan påverka genom at tänka positivt och att ett gott skratt förlänger livet :)
    Kram goaste du!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Ni ;)
    Ja.. jag kommer att leva i evigheter... för jag älskar att skratta ;)

    Ha de så gott mina underbara vänner !!!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Jag tror också på tankens inverkan!!! Är så fascinerad av sådant!
    Hoppas du haft en härlig födelsedag - nu när du blivit vuxen! ;)
    Mikael hälsar och grattar, han är hemma en sväng på sin födelsedag men sticker till jobbet tidigt imorrn bitti igen!
    Hälsa alla!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är tankens kraft stor!
    Även åt andra hållet...
    Det gäller att ha positiva tankar, att försöka hålla negativa tankar på avstånd.
    Grattar dej även här, vännen, fast det blev lite i efterskott! Välkommen i 40+ klubben! ;))
    Kram

    SvaraRadera
  6. Blev lite sugen på att skicka den en hälsning till dej & en liten torsdagskram!
    Kramellikram

    SvaraRadera
  7. *ler*, ja de vore ju kanon om man kunde verkställa sånt med hjälp av tankar. Niger och bugar o säger Grattis...välkommen in i vuxenvärlden, har man bara barnsinnet kvar så är de lika kul o latjo här.

    Kramiz o ha en skön dag

    SvaraRadera
  8. Tänker på dig och förstår din saknad ♥
    *kramar om*

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Allt bra med dig?
    Jag saknar dig...
    Kramkram

    SvaraRadera
  10. Tittar in och önskar dig God Jul!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  11. Eh... nu är jag här igen...
    Den här gången säger jag trevlig midsommar :)
    Kram kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade