Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 27 januari 2010

Wallmans

Här är vi... de stoltaste päronen i världen :)

2 kommentarer:

  1. Oj vilken härlig helg ni hade!!! Fint foto på er utanför Wallmans, men det är ju barmark?? Har inte sett barmark på länge, haha:)

    Vad härligt stolt du är över din son, och det ska du vara!!!

    Kunde känna med dig när jag läste om din efterkontroll på sjukhuset och hur tårarna sen sprutade...
    Jag saknar min syster något så förgjordat och ändå pratar jag med henne (som tankar alltså) varje dag och tror nog att hon hör mig. Den 24/1 var det 6 mån sedan hon somnade in och det är fortfarande lika tufft...men mina gråtattacker kommer lite mer sällan nu.

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  2. Va goa ni är! Längtar upp till er när jag ser er på kortet!!!
    Ha en härlig helg!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade