Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 1 januari 2010

Nyårsdagen

Nyårsfirandet gick lugnt tillväga..... De värsta smällarna brändes iväg vid 12-slaget och sen blev det fort lugnt!!
Wilma fixade kvällen galant....

Vi åt och drack gott, spelade poker och 3bla'mas ,ett kanonroligt kortspel ;)

Vi vaknade vid 10 tiden i morse ... jag hatar att sova länge!!
Gick upp, bryggde kaffe och tittade ut på snökaoset som drabbat oss.
Fick pulsa henom höga snödrivor när jag promenerade med hundarna!
Det snöar fortfarande och vi vet inte om vi kan hämta Daniel och Noomi vid tåget.... det är inte plogat nånstans!!!
Förhoppningsvis så går det nån anslutningsbuss för dem, så vi kan hämta dem i stan , istället för att dra iväg 5 mil till tågstationen i Sundsvall.

Grabbarna spelar hockeyspel, Tomas har åkt för att handla och hämta sin firmabil (han har en veckas jour framför sej nu).
Hundarna slappar i varsin soffa och katten ockuperar fåtöljen ;)
Snön vräker ner och vi har -7 grader .
Det är gött så länge man kan vara inne.....

Kvällen blir lugn.... tv tittande och lite gott att äta;)

1 kommentar:

  1. Godfortsättning...Hiihhiii Bara jag igen ;)
    Nu har vi ett spännande år framför oss ,med massa nya rynkor ;)
    Bamse kram Jenny
    Äntligen funkar nätet och jag ska göra om lite i bloggen...

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade