Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 31 augusti 2010

Att leva nyttigt

Sötsaker får oss att åldras fortare... och vi får taskig hy!
De utvecklar dessutom inflammation i kroppen!!!!
Nu gäller det att få i sej så mycket antioxidanter som möjligt, blåbär... jordgubbar, och faktiskt... 2 rutor 70% -ig choklad / dag är nästan ett måste ;)
Olivolja och fet fisk är oxå säkra kort....

Jag måste börja tänka......

3 kommentarer:

  1. Det gäller att tänka till...men mycket är ju gott & nyttigt ;))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Kul att du är tillbaka. Jag har saknat dig! Vad roligt att läsa om er sommar och jag förstår att resan till Italien var en höjdare!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Tänk på du ;)
    Hoppas det funkar ,då kanske jag också ska testa tänka???!!!
    -Vad är det ?
    Ville tala om att jag är tillbax...
    Bamse kram min Bästis !

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade