Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 1 mars 2010

Tacksam för det lilla..

Oj.. vilken helg!!
På lördagskvällen var jag ganska förvirrad, zappade mellan MODOmatch, melodifestival och tjejernas 3 mil.... när allt var över så var jag lite fundersam hur allt slutat??? Gick Kalla direkt vidare till Globen,vann Peter Jöback över Färjestad Och fick MODO en andra chans?????? ;)
Eller.. hur vart det egentligen???

Nu är OS över... men det blev ett bra OS för oss svenskar;)
Och nu väntar vi med spänning på att MODO ska vidare till slutspel.
Vinsten mot Färjestad i lördags (10-3) satt där den skulle....

Linus har varit i skolan på förmiddagen :)
Storebror Daniel hämtade hem honom innan lunch., allt har gått hur bra som helst!!!

Det snöar här igen... snart ser vi inte ut genom fönstren..
Herregu' hur ska våren orka ta sej igenom all denna snö????
Skottar vi fortfarande till Midsommar???

Dagen erbjuder inte så många frestelser..
Men vi har åtminstone en dag att glädjas åt!!!
Tak över huvudet och mat i magen....

Ha en underbar dag..

6 kommentarer:

  1. Hejsan vännen :)
    Tak har vi med,,Snö hatt :))
    Maten på bordet och varandra .
    det är Lycka :)

    Jag tror vädret håller med mig !?!
    Det mår som jag känner mig :))
    Vänta du tills mitt löst sig så kommer vårsolen :)
    Eller hur ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Inte dá...när väl solen kommer så värmer den och vips så är snön borta! Det är ju bara fluff & pudersnö!!!!
    Allt OK med er?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Modo en andra chans, hahaha du är rolig!!!
    Jag snabbar mig in nu i pausen mellan andra och tredje. 3-3 och spänningen är oooolidlig!!
    Håll tummarna hårdare än hårt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Åh, vilken fin bild av Ebba vid sidan...kommer ihåg, minns och längtar tillbaka litegrand...
    Nu är det nära....bara några timmar kvar!
    Ha det bäst!
    Kraam

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga vårfärger du fått till på din fina Blogg Millan:-)
    Hua, jag är trött på snö, idag är det fler minus grader, blåsigt - men SOLEN SKINER!!! Jippie yeah vad härligt med solens strålar!!

    Kram på dig,
    Jeanette

    SvaraRadera
  6. Jag niger o tackar för gratulationen!!
    Jo men du, visst kommer våren, de är ju redan här hos mig, solen står högt på himlen o ger energi för kropp o skäl. De e så gott. Skottaren den har jag inte tänk använda fler gånger denna sidan sommaren. Nu får de vara nog med snö. Tack!!
    Ha en underbar dag.
    Kramiz Anki N

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade