Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 12 maj 2010

Jag förstår ingenting...

Hur kan det komma sej att 2 tonåringar,helt vanliga oskyldiga barn ,måste sätta livet till ... för att en idiot av nån anledning tappat förståndet?!
Barn , full av drömmar och framtidsvisioner... Längtan till det stundande sommarlovet, bad, glass och massor av bus!!
Vem styr denna värld egentligen?????

Som det verkar så är det ett svartsjukedrama, där mannen dödat sin sambos barn, och en man är oxå bragd om livet... en släkting till kvinnan!!??
Ingen vet...
Det brutala våldet som barnen utsatts för är makaber!!!!

Jag förstår ingenting....

9 kommentarer:

  1. Såg just på efterlyst........
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ofattbart. Tankarna på det här har inte lämnat mig idag, även fast jag är så långt borta. Sedan Du skrev det här så har det väl hänt en del mer, bl. a. att de fått ett erkännande. Det kanske gör det hela ännu mer ofattbart, om möjligt.

    Jag tänker på mamman, som tappade två barn och........

    HUR kommer man tillbaka efter nå't sån't? Gör man det?

    Det finns inga svar.

    SvaraRadera
  3. Ja, usch det är fruktansvärt...trodde inte det var sant när jag hörde det på radion...hur kan någon göra så?

    SvaraRadera
  4. Nu visar det sej att halvbrorsan har mördat sina syskon!!!
    Alltså mamman har tappat ALLA sina barn, 2 mördade och en MÖRDARE!!!
    Ja... som sagt, hur går man vidare?!
    Det gör man inte.....

    SvaraRadera
  5. Ja det är fruktasvärt!! Vad är det som händer? Det går inte en dag utan att man läser eller hör hemska saker.

    SvaraRadera
  6. Skickar dej lite fredags-kramar!
    Vi åker till Skellefteå i morgon, fast jag utan hundar; de fäller så inninorden!
    Följer bara med som "moraliskt stöd"
    Kram kram!!

    SvaraRadera
  7. Tittar in vilken fin sida !
    Här tittar jag gärna in igen :)
    Bambi

    SvaraRadera
  8. Jag saknar dig på bloggen Millan!! Hoppas allt är bra.
    Jag kommer inte in på Jennys blogg (ringblomman)
    Har hon lagt ner den? Vet du? Hälsa till henne att jag saknar henne också :)
    Kram till er!

    SvaraRadera
  9. Ja du, det var en upplevelse att få vara med om en sån kull. Bara tikar! Tyvärr så dog en liten tik i går men så är det med livet. 8 underbara är kvar!
    Och nej jag ska inte ha någon med mej hem. Fast sugen är jag...
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade